Szukaj w tym blogu

Ładowanie...

Fish

piątek, 3 czerwca 2011

O MSP

MSP - MovieStarPlanet czyli fajna gierka dla ludzi z poczuciem humoru ; )))
Napisze wam jak idą lvl-e ; DDD
0-Nieznany
1-Poczatkujący
2-Nowicjusz
3-Amator
4-Wschodzący Aktor
5-Aktor
6-Znany Aktor
7-Sławny Actor (tak actor nie pomyliłam sie)
8-Profesionalny
9-Wschodząca Gwiazda
10-MovieStar
11-Znana MovieStar
12-Wielka MovieStar
13-Sławna MovieStar
14-Profesionalna MovieStar
15-Top MovieStar
16-Mega MovieStar
17-Giga MovieStar
18-Super MovieStar
19-Supreme MovieStar
20-Królewska MovieStar

 /\/\/\/\/\
|_____|
// '_._' \\
 --------
pies w koronie xDDD

Nie wiem po co to napisalam, ale jak już jest to niech zostanie ;PPP
Jestem tam od kwietnia (nie wiem dokładnie którego) i mam już 6 lvl!!!
Do szczęście potrzebuje tylko 8 lvl-u i 16 bo mają fajne nazwy!!! :)))
Zobacz: Mega MovieStrar - MMS
heh byłabym mms-em ;)))
Musze spadać na msp!!!

Annusia <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz